aryasasol.jpg

شرکت پلیمر آریاساسول دو گرید جدید پلی اتیلن سبک در بورس کالا توسط عرضه می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، شرکت پلیمر آریاساسول با توجه به نیاز شرکت های داخلی دو گرید  LIM1922 و LFI2047A  را به سبد محصولات خود برای عرضه در بورس کالای ایران افزود.

گرید پلی اتیلن سبک LIM1922 ترکیب ویژه ای از فرایند پایدار تولید وانعطاف پذیری را ارائه می دهد. این گرید برای کاربردهایی که نیاز به تعادل میان خواص دینامیکی و خواص مکانیکی می باشد توسعه یافته است.

این گرید با MFI-22dg/min و Density-919kg/m3 برای فرایند injection molding به مصرف کنندگانن توصیه می شود.

همچنین این گرید جهت تولید محصولات متنوعی از قبیل اسباب بازی، وسائل خانه، درپوش ها و به عنوان رزین پایه مستربچ کاربرد دارد.

در همین حال گرید پلی اتیلن سبک LFI2047A دارای خواص زبری و نوری با کیفیت بالا است. این محصول شامل میزان متوسطی از آنتی بلاک و اروکامید، مصرف انرژی پایین در زمان فرایند و  توانایی draw down است و به طور عمومی دارای خاصیت ضریب اصطحکاک پایین و عدم چسبندگی است.

همچنین گرید پلی اتیلن سبک LFI2047A با MFI-4.7dg/min و Density-920kg/m3 برای فرایند blown film extrusion به مصرف کنندگان پیشنهاد می شود. این گرید برای تولید کیسه های شفاف خشکشویی و کیسه های زیپ دار مناسب و دارای قابلیت سرعت تبدیل بالا بدون چسبندگی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها