بزرگترین تامین مالی بورس کالا

عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان بزرگترین تامین مالی تاریخ بورس کالا که امروز با هدف تامین سرمایه در گردش ۳ هزار میلیارد تومانی این شرکت انجام شد، در کمتر از یک ساعت با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش کالاخبر ، عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن شرکت سنگ آهن مرکزی در بورس کالای ایران با استقبال سرمایه گذاران مواجه شد و تامین مالی ۳ هزار میلیارد تومانی این شرکت سنگ آهنی با موفقیت به اتمام رسید.

به این ترتیب عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن شرکت سنگ آهن مرکزی در نمادهای عسنگ۱، عسنگ۲، عسنگ۳، عسنگ۴، عسنگ۵ و عسنگ۶ به تعداد ۸ میلیون و ۴۷۸ هزار قرارداد و با قیمت ۳۵۳ هزار و ۸۵۰ تومان در هر قرارداد ۱۰۰ کیلوگرمی انجام شد و تامین مالی این شرکت در این روز به طور کامل به پایان رسید.

معاملات ثانویه این نماد نیز از تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲ تا ۱۹ دی ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

اوراق سلف موازی استاندارد یک ابزار مدرن در بازار سرمایه کشور است که در زمینه تامین مالی تولید کنندگان نقش اساسی دارد. در این راستا اوراق سلف موازی استاندارد که به پشتوانه محصول تولیدی بنگاه‌های اقتصادی قابل انتشار است به عنوان ابزاری مناسب جهت تامین مالی به اقتصاد کشور معرفی شده است و شرکت های تولیدی در حوزه های مختلف تاکنون از این مسیر بورس کالا اقدام به تامین مالی کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها