• ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر: 86587
طلا

قیمت طلا امروز(چهارشنبه) نزدیک به بالاترین سطح خود در سه هفته گذشته در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران در واکنش به نتایج ضعیف اقتصادی، شروط افزایش بیشتر نرخ بهره در ایالات‌متحده را متوقف کردند و داده‌های بیشتری در این هفته برای تجزیه ‌و تحلیل چشم انداز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کالاخبر بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ صبح به وقت شرقی با ۱.۴ درصد کاهش به ۱۹۳۵ دلار و ۸۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۱۹۳۶ دلار و ۸۰ سنت رسید.

بازدهی خزانه‌داری آمریکا به پایین‌ترین حد سه هفته اخیر سقوط کرد و دلار در روز سه‌شنبه تضعیف شد زیرا داده‌ها نشان داد فرصت‌های شغلی در ماه جولای به پایین‌ترین سطح حدود دو تا ۲.۵ سال گذشته رسیده است، در حالی که اعتماد مصرف‌کننده بیش از حد انتظار در اگوست کاهش یافت. نرخ‌های پایین تر تقاضا برای طلای بدون بهره را افزایش می‌دهد.

نظرسنجی نشان داد که اعتماد مصرف‌کننده در ایالات متحده پس از دو افزایش ماهانه متوالی در بحبوحه نگرانی‌ها درباره تورم، بیش از حد انتظار کاهش یافت. سرمایه‌گذاران اکنون منتظر شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی در روز پنجشنبه و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه هستند.

اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز سه‌شنبه ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۸۸۹.۲۳ تن رسید.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز اظهار کرد که طلا ممکن است تا ۱۹۴۸ دلار در هر اونس افزایش یابد زیرا مقاومت آن را در ۱۹۳۶ دلار کاهش داده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۴.۶۸ دلار رسید اما نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه خود در نوسان بود. پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش به ۹۷۵.۱۴ دلار رسید و به بالاترین سطح خود از ۱۹ جولای در جلسه قبل صعود کرد. پالادیوم با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۲۴۵ دلار و ۴۴ سنت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها