پورابراهیمی

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست آشنایی با ابزارهای تامین مالی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در حوزه بورس کالا ظرفیت های خوبی در استان کرمان وجود دارد به خصوص در حوزه محصولات کشاورزی امکان پذیرش و ورود محصولات این استان بیش از گذشته به بورس کالا فراهم است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: قانون مالیات بر سوداگری که این هفته در مجلس به اتمام رسید دو هدف اصلی دنبال می کند؛ نخست اینکه آثار تورمی ناشی از عملیات سوداگری با ایجاد یک پایه جدید مالیاتی در چهار بازار مسکن، خودرو، طلا و ارز به حداقل می رسد و دوم، هدایت منابع از این بازارها به سمت بازارهای مولد که بازار سرمایه گزینه اول در این بخش خواهد بود. پیش بینی ما این است این قانون تا پایان خردادماه ابلاغ شود.

وی افزود: در حوزه بورس کالا ظرفیت های خوبی در استان کرمان وجود دارد به خصوص در حوزه محصولات کشاورزی امکان پذیرش و ورود محصولات این استان بیش از گذشته به بورس کالا فراهم است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تصریح کرد: پذیرش گواهی های سپرده که طی چند سال اخیر مرتب در حوزه محصولات کشاورزی در بورس کالا انجام شده شرایط مطلوبی را فراهم آورده که این ابزار در توسعه بخش کشاورزی اثرگذار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها