معاملات محصولات پتروشیمی امروز با اندکی تحرک نسبت به هفته های گذشته روبه رو بود.

علی جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی با بیان این مطلب به «پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت: امروز در معاملات مواد شیمیایی، محصولات بیشتری مورد توجه معامله گران قرار داشته و از این رو حجم خریدارها با افزایش روبه رو شد.

وی افزود: امروز بیش از هر کالایی جوش شیرین شیراز، استایرن مونومر پارس و اسیداستیک فن آوران مورد توجه معامله گران قرار داشت، به طوری که عرضه ۵۰۰ تنی جوش شیرین شیراز، یک هزار و ۵۳۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا یک هزار و ۱۹۵ تومان بود و معامله گران میانگین قیمت یک هزار و ۳۵۸ تومان را برای خرید آن ثبت کردند.

همچنین در این روز اسیداستیک پتروشیمی فن آوران نیز با تقاضایی معادل یک هزار و ۹۳۲ تومان روبه رو شد، عرضه این کالا ۵۰۶ تن  و قیمت پایه آن یک هزار و ۹۲ تومان بود. معامله گران قیمت یک هزار و ۲۰۱ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند. به گفته جوانمردی، کاهش عرضه این کالا تا مرز ۵۰۰ تن یکی از دلایل افزایش تقاضا و ثبت سقف قیمت برای این کالا بوده است.

در همین حال استایرن مونومر پارس نیز امروز به میزان یک هزار و ۴۸۸ تن عرضه شد و با تقاضایی معادل ۷ هزار و ۱۵۲ تن روبه رو شد. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۹۶ تومان بود و معامله گران قیمت ۳ هزار و ۷۶ تومان را برای خرید آن ثبت کردند.

در همین حال امروز منومر وینیل استات و مونو اتیلن گلایکول شازند، کربنات سدیم سنگین شیراز نیز با استقبال اندک معامله گران روبه رو شده و بخشی از آنها وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها