20110119_1132359.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز با رشد تقاضا برای پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات و پلی استایرن های معمولی و مقاوم به پایان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی اروند به میزان ۱۲۱۰ تن عرضه و ۱۱۰۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۶۲ تومان رقم خورد.

عرضه گرید ۵۷ و ۷۰ پتروشیمی آبادان هم به صورت سلف و جمعا به میزان ۵۰۰ تن بود که به ترتیب تقاضایی معادل ۴۹۶۰ و ۵۹۲۰ تن برای این دو گرید ثبت شد. این دو کالا با قیمت ۲ هزار و ۹۲۸ تومان توسط معامله گران خریداری شد.

پی وی سی گرید ۶۰ پتروشیمی بندرامام هم به میزان ۱۰۱۲ تن و به صورت سلف عرضه شد که ۸۸۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۴۸۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۳۲ تومان رقم خورد.

علاوه بر پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات پتروشیمی تندگویان نیز متاثر از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا و نگرانی از کمبود خوراک در این پتروشیمی با افزایش تقاضا روبه رو شدند.

به طوری که گرید ۸۲۱ با ۱۰۱۲ تن عرضه ۱۸۴۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۶۶ تومان رقم خورد. گرید ۸۲۵ پتروشیمی تندگویان هم با حجم ۱۵۱۸ تن عرضه و ۱۴۹۳۸ تن تقاضا داشت. این کالا با قیمت ۳ هزار و۴۶۶ تومان خریداری شد.

گرید ۷۸۱ هم با حجم ۵۰۶ تن عرضه، ۸۸۸۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۳۰۲ تومان خریداری شد. پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم در معاملات امروز تقاضای بیشتری نسبت به عرضه داشتند و با رقابت از سوی معامله گران خریدرای شدند. در همین حال معاملات پلی پروپیلن های نساجی هم مانند روز گذشته با رونق دنبال شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها