stack-of-coins-small.jpg

قیمت جهانی طلا که طی هفته گذشته برای نخستین بار از ماه می با کاهش روبرو شده بود موجب شد تا بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران طی روزهای شنبه و یکشنبه نوسانات رو به پایینی را تجربه کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بهای سکه دیروز در معاملات آتی بورس کالای ایران روز گذشته با روند نزولی رو به رو شد، به طوری سررسید شهریور ماه با نرخ یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۳۲ درصدی را تجربه کرد، این در شرایطی است که سکه تحویل آبان با کاهش ۰/۳۸ درصدی به قیمت یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان رسید. همچنین قرارداد تحویل دی نیز با قیمت یک میلیون و ۱۲۴ هزار تومان معامله شد و با افت ۰/۶۱ درصدی رو به رو شد. سکه تحویل اسفند نیز با ۷۶/۰ درصد کاهش به قیمت یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان به فروش رسید. در پایان نیز سررسید اردیبهشت ماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۱۵۸ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۶۹ درصدی را تجربه کرد.

حجم معاملات آتی سكه دیروز در بورس كالای ایران به ۸هزار و ۱۶۶ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۹۳۸ میلیارد ریال رسید .

از سویی در معاملات نقدی نیز طی روز یکشنبه، قیمت طلا و سکه در  مسیر کاهشی قرار گرفته است، به طوریکه در این لحظه قیمت سکه بهار آزادی، نیم‌سکه و سکه گرمی به ترتیب دو هزار تومان،‌ چهار هزار تومان و دو هزار تومان کاهش یافته است و در حال حاضر یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۵۴۷ هزار تومان و ۱۸۳ هزار تومان قیمت دارند.

همچنین قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۲۳ تومان  کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۱۱۰ هزار و ۹۸۱ تومان گزارش شده است.

این در حالی است که در این لحظه قیمت سکه امامی و ربع‌سکه نسبت به روز گذشته، ثابت مانده است و اکنون با قیمت‌های یک میلیون و ۹۱ هزار و ۴۰۰ تومان و ۲۸۶ هزار تومان معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها