سکو

کالاخبر: بررسی ارزش هفتگی فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا نشان می دهد شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان جایگاه نخست تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش « کالاخبر »، براساس جدول معاملات بورس کالای ایران در هفته گذشته، فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۱۰۱ هزار و ۱۰ تن انواع ورق شامل ورق سرد، گرم، رنگی، قلع اندود و گالوانیزه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۴۶۷ میلیارد تومان، جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

رتبه های بعدی فروش شرکت ها را به شرح زیر است:
+ملی صنایع مس ایران در جایگاه دوم شرکت‌های برتر فروش ایستاد و حجم فروش آن به ۸ هزار و ۳۷۴ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از یک هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان رسید.

+پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۵۶ هزار و ۲۵۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان، در جایگاه سوم قرار گرفت.

+پالایش نفت بندرعباس نیز با فروش ۵۳ هزار تنی توکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش بالغ بر ۶۶۹ میلیارد تومان مقام چهارم را بدست آورد.

+صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با ثبت معامله ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک به ۴۲۷ میلیارد تومان در جایگاه پنجم ایستاد.

+پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۴۶۸ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۳۹۳ میلیارد تومان هم جایگاه ششم را از آن خود کرد.

+پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش ۳۴۱ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

+پتروشیمی شازند با فروش ۹ هزار و ۲۱۷ تن پلی پروپیلن و پلی بوتادین، دی اتیلن، دی اتانول، منو اتانول و تری اتانول به ارزش بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

+پتروشیمی مارون با ثبت معامله ۹ هزار و ۸۰۶ تن پلی اتیلن، پلی پروپیلن، منو اتیلن و دی اتیلن به ارزش نزدیک به ۳۲۳ میلیارد تومان جایگاه نهم را از آن خود کرد.

+جایگاه دهم جدول ارزش فروش شرکت ها هم به شرکت ذوب آهن اصفهان با دادوستد ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن سبد میلگرد و تیرآهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها