عشقی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بورس و أوراق بهادار باید مشکلات و مسائل موجود را به صورت شفاف برای مردم توضیح دهد و برای حل آن ها تلاش کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شب گذشته با حضور در سازمان بورس و اوراق بهادار با مجید عشقی رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه امروز تعداد زیادی از مردم که در بورس سرمایه گذاری کرده بودند به دنبال پاسخ برای حل مشکلات خود هستند، افزود: سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید در این خصوص پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسته‌های سیاستی که دولت برای حل مشکلات سهامداران تهیه و اجرایی می‌کند باید به صورتی باشد که مردم نتیجه آن را زودتر احساس کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است تا از سهامداران خرد حمایت جدی صورت بگیرد، تصریح کرد: باید هر چه سریعتر به صورت روشن بیان شود که دولت چه سیاستی برای حمایت از سهامداران خرد دارد و با ریل گذاری صحیح بخشی از مشکلاتی که در دولت سابق به وجود آمده است را حل کند.

وی در پایان یادآور شد: مجلس برای حل مشکل مردم در بازار سرمایه در کنار دولت است و انتظار داریم که دولت به صورت جدی برای حل مشکلات موجود گام بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها