• ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
  • کد خبر: 68632
هند

تولید مواد معدنی در هند طی ۱۰ ماه سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۱.۴ درصد افزایش یافت. همچنین تولید زغال سنگ این کشور به ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، براساس اعلام وب سایت PSUConnect از ابتدای ژانویه تا پایان سال گذشته میلادی مجموع تولید مواد معدنی در هند نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی شاهد رشد ۱۱.۴ درصدی بود.

این در حالی است که به گزارش دفتر معادن هند، شاخص تولید مواد معدنی این کشور در ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۰.۴ درصد افزایش داشت.

طی اکتبر ۲۰۲۱ میلادی هند توانست ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن زغال سنگ تولید کند که حاکی از رشد ۱۴.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین میزان تولید طلا طی مدت یاد شده، با رشد ۵۵.۷ درصدی نسبت به اکتبر ۲۰۲۰ میلادی به ۱۰۹ کیلوگرم رسید.

در اکتبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید منگنز هند نیز شاهد رشد ۳۳.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی بود و در مجموع ۱۰ هزار تن به ثبت رسید. علاوه بر این، تولید کرومیت در این کشور طی مدت یاد شده، به ۱۳۰ هزار تن رسید و رشد ۳۰ درصدی را رقم زد.

این در حالی است که میزان تولید الماس و فسفر هند طی اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب شاهد افت ۹۸.۸ درصدی و ۲۵.۵ درصدی بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها