جهرمی

سید جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران و هیات همراه از مجتمع اپال پارسیان بازدید کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در این دیدار، علاوه بر بازدید از مراحل مختلف استحصال از معادن سنگ آهن و بررسی فرایند تولید کنسانتره و گندله، دورنمای همکاری جهت عرضه موفق محصولات این مجتمع در بورس کالا مورد بررسی قرار گرفت.

پذیرش گندله سنگ آهن شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان واقع در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در بازار اصلی بورس کالا انجام شد و محموله های عرضه شده از سوی این شرکت مورد استقبال خریداران زنجیره های پایین دست واقع شده است؛ این شرکت قادر به تولید ۴.۴ میلیون تن گندله در سال است.

محمد مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان پیش از این با اشاره به این که کلیه محصولات شرکت اکنون در بورس کالا عرضه می شود، اعلام کرد که اپال پارسیان، اولین شرکتی بود که به منظور تحقق شفافیت حداکثری ورود محصولات معدنی خود را در بورس کالا کلید زد.

او معتقد است، عرضه محصولات شرکت ها در بورس کالا برای سهامداران نقطه عطف و آرامش خاطری است که از فروش کالای شرکتی که سهام آن را در اختیار دارند آگاهی کامل را داشته باشند؛ با انتخاب این مسیر، سود حاصل از تولید به جای دلالان به بخش تولید، توسعه شرکت ها و در نهایت به سهامداران می رسد.

وی با بیان اینکه بورس کالا مکانیزمی برای شفاف سازی مبادلات است اظهار داشت: هدف از عرضه محصولات در بورس کالا علاوه بر شفاف سازی قیمت این است که محصولات از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

سمیعی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که خریداران بدانند کالای مورد نیازشان را با بهترین قیمت و از طریق عرضه و تقاضا می توانند تهیه کنند، راحت تر برای تولید برنامه ریزی می کنند و برای شرکت هایی نظیر ما که به دنبال شفاف شدن نرخ ها هستیم، بورس کالا بهترین و امن ترین گزینه است.


برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها