سمیعی نژاد

محمد مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان گفت: عرضه محصولات شرکت ها در بورس کالا برای سهامداران نقطه عطف و آرامش خاطری است که از فروش کالای شرکتی که سهام آن را در اختیار دارند آگاهی کامل را خواهند داشت؛ با انتخاب این مسیر، سود حاصل از تولید به جای دلالان به بخش تولید، توسعه شرکت ها و در نهایت به سهامداران می رسد.

سمیعی نژاد در گفت و گو با «کالاخبر» با بیان اینکه بورس کالا مکانیزمی برای شفاف سازی مبادلات است اظهار داشت: هدف از عرضه محصولات در بورس کالا علاوه بر شفاف سازی قیمت این است که محصولات از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی افزود: در این زمینه تلاش این است که از حضور دلالان و واسطه ها در بازار مواد اولیه صنعت فولاد جلوگیری شود.

سمیعی نژاد خاطرنشان کرد: زمانی که خریداران بدانند کالای مورد نیازشان را با بهترین قیمت و از طریق عرضه و تقاضا می توانند تهیه کنند، راحت تر برای تولید یرنامه ریزی می کنند و برای شرکت هایی نظیر ما که به دنبال شفاف شدن نرخ ها هستیم نیز بورس کالا بهترین و امن ترین گزینه است.

حمایت از سهامداران از مسیر بورس کالا 

وی در ادامه گفت: عرضه محصولات در بورس کالا برای سهامداران نیز نقطه عطف و آرامش خاطری است که از فروش کالای شرکتی که سهام آن را در اختیار دارند آگاهی کامل را خواهند داشت؛ به عبارت بهتر سهامداران از فروش کالاهای تولیدی با بهترین قیمت در بازار مطمئن می شوند و به این ترتیب با انتخاب این مسیر از سوی تولیدکنندگان، سود حاصل از تولید به جای دلالان به بخش تولید، توسعه شرکت ها و در نهایت به سهامداران می رسد.

کل محصولاتمان در بورس کالا معامله می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه کلیه محصولات شرکت اکنون در بورس کالا عرضه می شود گفت: اولین شرکتی بودیم که به منظور تحقق شفافیت حداکثری ورود گندله و آهن اسفنجی را در بورس کالا کلید زدیم و بعد از آن، شرکت ها با استقبال از این تصمیم اقدام به عرضه محصولات خود در بورس کالا کردند.

وی تاکید کرد: محصولات شرکت در بورس کالا کشف قیمت می شود که به جهت دارا بودن کلیه زنجیره و ورود به بورس کالا، مواد اولیه شرکت به تولیدکنندگان فروخته شده و وابسته به دلال و واسطه ها نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها