پی وی سی

امروز دوشنبه در ادامه عرضه های صادراتی پی وی سی در بورس کالا، پتروشیمی غدیر ۲۹۷۶ تن پلی وینیل کلراید گرید S۶۵ خود را روانه تالار کیش کرد که بازهم شاهد رقابت خریداران و ثبت تقاضای بالای آن ها در این تالار بودیم؛ به گفته کارگزاران، مشتریان پی وی سی در انتظار عرضه سایر پتروشیمی ها در رینگ صادراتی بورس کالا هستند. 

به گزارش «کالاخبر»؛ عرضه ۲۹۷۶ تن پی وی سی پتروشیمی غدیر که دقایقی قبل روی تابلوی تالار کیش رفت با تقاضای ۶۶۹۶ تنی همراه شد تا در نهایت قیمت معامله با رشد ۱.۷۹ درصدی نسبت به قیمت پایه (۱۸۱۲ دلار) به ۱۸۴۴ دلاردر هر تن برسد.

لازم به ذکر است که پتروشیمی غدیر در عرضه نخست خود در تاریخ دهم شهریور در بورس کالا موفق به فروش ۲۹۷۶ تن پی وی سی خود به قیمت ۱۸۱۲ دلار در هر تن شده بود.

همچنین پتروشیمی آبادان تاکنون توانسته ۱۸۱۵ تن پی وی سی گریدهای S۵۷ و S۶۵ و S۷۰ را در رینگ صادراتی بورس کالا بفروشد که با معاملات امروز، حجم فروش PVC صادراتی از مسیر بورس کالا به ۷ هزار و ۷۶۷ تن رسیده است. 

گفتنی است، با ثبت تقاضای بالای مشتریان در برابر عرضه های پی وی سی صادراتی از سوی پتروشیمی های آبادان و غدیر، کارگزاران فعال این حوزه بر لزوم حضور سایر شرکت های پتروشیمی در رینگ صادراتی به منظور بهبود روند معاملات صادراتی و افزایش عمق بازار تاکید دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها