پی وی سی

امروز برای نخستین بار ۸۰۰ تن پلی وینیل کلراید (PVC) گرید S۷۰ و S۶۵ و S۵۷ پتروشیمی آبادان در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که رقابت خریداران برای دو گرید S۷۰ و S۶۵ جالب توجه بود. 

به گزارش «کالاخبر» امروز در مجموع ۸۰۰ تن پلی وینیل کلراید شرکت پتروشیمی آبادان در بورس کالای ایران عرضه شد که ۳۰۰ تن آن از نوع S۷۰، ۳۰۰ تن از نوع S۵۷ و ۲۰۰ تن نیز از نوع S۶۵ بود.
محموله پی وی سی گرید S۵۷ با تقاضای ۳۰۰ تنی مواجه و در نهایت به قیمت پایه یعنی ۱۶۳۰ دلار مورد معامله قرار گرفت.
محموله گرید S۷۰  نیز با تقاضای ۵۱۰ تنی همراه و درحالی که قیمت پایه ۱۶۳۰ دلار تعیین شده بود قیمت پایانی به ۱۶۶۱ دلار رسید.
محموله گرید S۶۵ هم با تقاضای ۳۲۰ تنی همراه و قیمت پایانی به ۱۵۰۶ دلار رسید درحالی که قیمت پایه ۱۴۸۰ تعیین شده بود.
بدین ترتیب پلی وینیل کلراید S۷۰ با ۱.۹ درصد رقابت و پلی وینیل کلراید S۶۵ با ۱.۷۲ درصد رقابت معامله شدند و پلی وینیل کلراید S۵۷ به قیمت پایه دادوستد شد.

به گزارش کالاخبر، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص عرضه های صادراتی محصولات پتروشیمی در بورس کالا اعلام کرده است که با حضور خریداران و انجام عرضه های موفق، در تلاش است تا کلیه محصولات صادراتی از طریق رینگ صادراتی بورس کالا معامله شود. براساس اعلام شستا، پیش از این نیز کل عرضه در داخل کشور از طریق رینگ داخلی بورس کالا در حال انجام بوده که با برنامه‌ریزی انجام شده برای عرضه محصولات صادراتی از طریق رینگ صادراتی بورس کالا ۱۰۰ درصد عرضه محصولات این شرکت از طریق بورس کالا صورت پذیرد. بستر سازی برای ایجاد و توسعه شفافیت در راستای جهت گیری و راهبردهای کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شستا از مهم ترین مزایای این عرضه به حساب می‌آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها