کشمش

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه از تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کشمش تیزابی و مهلت تحویل کالا از انبار خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در اطلاعیه منتشره از سوی بورس کالا که مخاطب آن کلیه کارگزاران و فعالان بازار سرمایه به ویژه فعالان بازار گواهی سپرده کالایی کشمش است آمده، تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کالایی و آخرین روز معاملاتی نماد گواهی سپرده کالایی کشمش تیزابی انبار شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان (کشم۰۰۰۶پ۰۲) روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه خواهد بود و پس از آن گواهی مزبور قابلیت معامله در بورس را ندارد. لذا دارندگان گواهی سپرده کالایی نماد فوق باید قبل از تاریخ مذکور، نسبت به فروش گواهی سپرده یا خروج کالا از انبار اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه اشاره شده مطابق دستورالعمل پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی، دارندگان گواهی سپرده کالایی نماد فوق، تا روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه مهلت دارند تا با مراجعه به انبار و پرداخت هزینه های انبارداری، نسبت به تحویل کالا اقدام کنند و در صورت عدم مراجعه دارنده گواهی سپرده کالایی یا نماینده قانونی وی به انبار پس از مهلت مذکور، انباردار خروج نهایی کالا را ثبت کرده و متعاقبا تضامین تودیع شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی آزاد و به انباردار مسترد می شود.

اطلاعات نمادها و معاملات گواهی سپرده کالایی در سایت www.tsetmc.com در قسمت بورس کالا و سربرگ های گواهی سپرده کالایی قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها