اطلاعیه

سرپرست مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از روزهای عرضه در هفته منتهی به ۶ مرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اطلاعیه دولت مبنی بر تعطیلی استان های تهران و البرز از روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه تا یکشنبه ۳ مرداد ماه عرضه محصولات در هفته آتی (روز دوشنبه ۴ مرداد ماه تا چهارشنبه ۶ مرداد ماه) بدین شرح است:

براساس این اطلاعیه، عرضه های تایید شده برای روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه شامل عرضه های صادراتی، لوب کات سبک و عرضه های پلیمری و شیمیایی و Off گریدهای آنها به روز دوشنبه ۴ مرداد ماه انتقال یافته و معامله خواهد شد.
در روز سه شنبه ۵ مرداد ماه و در گروه محصولات پتروشیمی محصولات پروپیلن و پلی وینیل کلراید و Off گریدهای آنها عرضه و همینطور در گروه فرآورده های نفتی، روغن پایه SOC۴ و محصولات گروه اسلاک واکس عرضه می شوند. در این روز همچنین در حوزه صنعتی ورق فولاد شرکت فولاد مبارکه، شمش بلوم و تختال، شمش خالص و بیلت آلومینیوم، مس کاتد، سنگ آهن، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی، شمش روی و شمش سرب عرضه می شوند.

در آخرین روز هفته آینده (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) نیز در حوزه پتروشیمی محصولات غیر بهین یابی، پلی وینیل کلراید پتروشیمی آبادان و در حوزه صنعتی مقاطع طولی شامل میلگرد،تیرآهن، نبشی و ناودانی، ورق سایرشرکت ها، سیمان، شمش آلیاژی و مفتول آلومینیوم، مس کاتد سایر شرکت ها و مس مفتول عرضه می شود.در حوزه فرآورده های نفتی نیز سایر محصولات گروه روغن عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها