• ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر: 58178
نفت

قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه در حالی نزدیک به قیمت روز جمعه باقی ماند که سرمایه‌گذاران منتظر تصمیم اوپک پلاس در مورد سیاست تولید این گروه در آینده هستند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری‌مهر، قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی نزدیک به قیمت روز جمعه باقی ماند که سرمایه‌گذاران منتظر تصمیم اوپک پلاس در مورد سیاست تولید این گروه در آینده هستند.

گزارشات حاکی از آن است که امارات متحده عربی در اجلاس روز پنجشنبه و سپس جمعه اوپک پلاس به عربستان سعودی و روسیه فشار آورده است تا توافقی بهتر برای افزایش تولید خود به دست آورد و این باعث شده تا اوپک پلاس نتواند در پایان این دو روز به نتیجه واحدی برسد و حالا سرمایه‌گذاران منتظر اجلاس امروز سران این گروه هستند تا سرنخ‌هایی در مورد سیاست تولید نفت آنها در نیمه دوم سال به دست آورند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت ۷:۲۱ به وقت تهران با ۰.۰۷ درصد افت نسبت به روز جمعه به ۷۶.۱۴ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم تا این لحظه ۰.۰۵ درصد پایین آمده و به ۷۵.۱۳ دلار رسیده است.

کارشناسان معتقدند عدم توافق اعضای اوپک پلاس در اجلاس امشب می‌تواند باعث ایجاد نوسانات شدیدی در قیمت نفت خام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها