آلومینیوم

اولاگ دریپاسکا میلیاردر بزرگ روسی و مدیرعامل شرکت آلومینیوم روسال پس از رد دادخواست وی از طرف دادگاه ایالتی، اظهار داشت که موضوع را رها نکرده و مجدداً اقدامات قانونی علیه تحریم خود را ازسر خواهد گرفت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، قاضی دادگاه ایالتی، درخواست این میلیاردر روسی مبنی بر حذف تحریم‌های ایالات‌متحده علیه خود را رد کرده و اظهار داشته که خواسته دریپاسکا فاقد ادله قانونی است.

اولاگ دریپاسکا صاحب چندین شرکت تولید آلومینیوم است که از آن جمله می‌توان به شرکت آگینیش (Aghinish) اشاره کرد. البته در سال ۲۰۱۸ دریپاسکا به‌منظور آنکه ایالات‌متحده تحریم شرکت‌های وی را حذف کند، از مدیریت این شرکت‌ها کناره‌گیری کرد.

درحال‌حاضر واشنگتن تحریم‌های اعمال‌شده علیه دو شرکت اصلی دریپاسکا یعنی روسال و گروه +En را لغو کرده است اما دریپاسکا خود در لیست سیاه آمریکا قرار دارد.

دریپاسکا سعی داشت که با محکوم‌کردن خزانه‌داری، از لیست سیاه ایالات‌متحده خارج شود اما موفق به این اقدام نشد.

اولاگ دریپاسکا در سال ۲۰۰۰ شرکت روسال (RUSAL) را تأسیس کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۷ با دو شرکت سوال (SUAL) و گلنکور (Glencore) تلفیق شد و شرکت روسال متحد یا (UCRusal) را به‌وجود آوردند. پس از تلفیق این سه شرکت و تأسیس شرکت روسال متحد، اولاگ دریپاسکا به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره این شرکت بزرگ انتخاب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها