کیوان جعفری طهرانی

کیوان جعفری طهرانی در همایش تعامل سنگ آهن و فولاد در تالار بورس مطرح کرد: نظام عرضه و تقاضا در همه کشورها به صورتی است که بازار تعیین کنننده قیمت ها است. از این رو می‌توان انتظار داشت قیمت سنگ‌آهن با عرضه در بورس کالا نسبت به قبل متناسب‌تر تعیین شود و به فروش برسد؛ به عبارت دیگر عرضه در بورس یکی از نیازهای واقعی است که باعث می‌شود قیمت‌ها به یک نقطه تعادلی بهتری برسد. این تحلیلگر ارشد بازارهای بین المللی معتقد است که کشف قیمت های واقعی سنگ آهن در بورس کالا در نهایت با ایجاد روالی منطقی در بازار به سود سهامداران منجر می‌شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ جعفری طهرانی افزود: کشف قیمت های واقعی سنگ آهن در بورس در نهایت با ایجاد روالی منطقی به سود سهامداران منجر می‌شود.

این تحلیلگر ارشد بازارهای بین المللی تصریح کرد: لزوم تغییرات منطقی قیمت به دور از هیجانات و شوک بیش از حد به بازار، برای رسیدن به سودی برای تمامی بخش ها من جمله فولاد لازم است.

وی خاطرنشان کرد: هر تغییر قیمتی که اتفاق می‌افتد بهتر است به‌آرامی باشد چون شوک بیش‌ازحد به بازار برای اقتصادمان مطلوب نیست اما با یک افزایش منطقی کل زنجیره از جمله فولادسازان نیز منتفع خواهند شد.

تحلیلگر بازار کامودیتی ها یادآور شد: باید شاهد شکل گیری حس تعاملی بیشتری میان فولادی‌ها و سنگ آهنی‌ها باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها