پلی اتیلن

واردات پلی‌اتیلن اوکراین در ۶ ماه نخست سال جاری میلادی چهار درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، موسسه ام‌آرسی دیتا اسکورپ اعلام کرد: واردات پلی‌اتیلن اوکراین در نیمه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته میلادی به ۱۳۶ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

آی‌سی‌آی‌اس گزارش داد: در پی افزایش خرید همه گریدهای پلیمرهای اتیلنی توسط شرکت‌های اوکراینی که بخشی از آن به دلیل کاهش محدودیت‌های ناشی از تمهیدات ویژه مقابله با شیوع کرونا در شماری از مناطق، واردات پلی‌اتیلن اوکراین در ماه گذشته میلادی به ۲۳ هزار و ۷۰۰ تن رسید، در حالی که این مقدار در ماه مه ۲۱ هزار و ۸۰۰ تن بود.

مجموع واردات پلی‌اتیلن اوکراین در نیمه نخست سال جاری میلادی به ۱۳۶ هزار و ۴۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۱۳۱ هزار و ۱۰۰ تن بود.

همچنین واردات پلی‌اتیلن سبک و سنگین اوکراین در نیمه نخست سال جاری میلادی با افزایش همراه بوده است، در حالی که واردات دیگر گریدهای پلی‌اتیلن با کاهش روبه‌رو شد.

واردات پلی‌اتیلن سنگین اوکراین در ماه ژوئن سال جاری میلادی به ۷ هزار و ۸۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (مه) ۷ هزار و ۹۰۰ تن بود، در عین حال واردات پلی‌اتیلن سنگین در نیمه نخست امسال به ۵۴ هزار و ۳۰۰ تن رسید، این رقم در نیمه نخست سال گذشته میلادی ۴۸ هزار و ۸۰۰ تن بود.

در پی افزایش خرید شرکت‌های اوکراینی و تسهیل محدودیت‌های ناشی از مقابله با شیوع ویروس کرونا و فشار عوامل فصلی، واردات پلی‌اتیلن سبک اوکراین در ماه ژوئن سال جاری میلادی اندکی بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ تن بود، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (مه) ۶ هزار تن ثبت شده بود، در عین حال واردات پلی‌اتیلن سبک در نیمه نخست امسال به ۳۲ هزار و ۹۰۰ تن رسید، این رقم در نیمه نخست سال گذشته میلادی ۳۷ هزار و ۳۰۰ تن بود.

بر پایه این گزارش، واردات پلی‌اتیلن سبک خطی اوکراین در ماه ژوئن سال جاری میلادی به ۷ هزار و ۱۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (مه) به ۶ هزار و ۴۰۰ تن رسیده بود، این در حالی است که تقاضای تولیدکنندگان فیلم‌های کششی برای پلی‌اتیلن با افزایش روبه‌رو شد.

مجموع واردات پلی‌اتیلن سبک خطی در نیمه نخست امسال به ۳۶ هزار و ۴۰۰ تن رسید، این رقم در نیمه نخست سال گذشته میلادی ۳۸ هزار و ۹۰۰ تن بود.

واردات دیگر گریدهای پلی‌اتیلن شامل اتیلن-ونیل-استات (EVA)، در نمیه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی به ۶ هزار و ۵۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۶ هزار و ۲۰۰ تن بود.

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها