زعفران

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران معامله گران تعداد ۲۱۶ هزار و ۶۴۴ قرارداد را به ارزش ۳۱۴۶ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال منعقد کردند و ارزش معاملات انعقاد ۳۵۶۹ قرارداد اختیار معامله نیز به بیش از ۳۷ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال رسید؛ همچنین قرارداد زعفران نگین برای تحویل خردادماه جاری نیز در صدر معاملات ایستاد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته قبل بیش از ۱۹۶ هزار و ۲۹۰ قرارداد آتی زعفران نگین تحویل تیر ماه ۹۸ طی نزدیک به ۴۰ هزار دفعه معاملاتی به ارزش ۲۸۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال منعقد شد.

بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل خرداد ماه در حالی منعقد شد که ارزش نزدیک به ۲۶۷ میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

معامله گران همچنین در قرارداد آتی زعفران رشته ای تعداد ۳۵۸ قرارداد برای تحویل خرداد ۹۸ و ۴۶۵ قرارداد را برای تحویل تیرماه امسال منعقد کردند که انعقاد این تعداد قرارداد در مجموع ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریالی را در پی داشت.

در پایان این گزارش می افزاید، معامله گران ۳۵۶۹ قرارداد اختیار معامله زعفران و سکه طلا را نیز به ارزشی بیش از ۳۷ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال منعقد کرده و بیش از ۴۸۵۶ موقعیت باز اتخاذ کردند. این تعداد قرارداد آپشن در حالی طی هفته قبل منعقد شد که قرارداد اختیار معامله خرید سکه طلا برای سررسید تیر ۹۸ با قیمت اعمال ۴۸ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در بازار به خود اختصاص داد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها