گزارش تصویری فصل برداشت زعفران در تربت حیدریه

طی معاملات هفته گذشته معامله گران در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۶۱۰ هزار و ۵۷۸ قرارداد آتی به ارزشی بیش از ۷۷۸۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه، تعداد ۳۶۰ قرارداد آتی زعفران رشته ای تحویل آذرماه ۱۳۹۷ به ارزشی بیش از ۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال منعقد شد. در سررسید مذکور قیمت هر گرم زعفران رشته ای در بالاترین و پایین ترین سطح به ترتیب به رقم ۸۲ هزار و ۵۰۰ ریال و ۷۸ هزار ریال رسید و با قیمت ۸۲ هزار ریال به معاملات خود پایان داد.

در سررسید دی ماه این قرارداد نیز تعداد ۷۳۲ قرارداد آتی زعفران رشته ای به انعقاد رسید تا ارزش معاملاتی ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریالی برای آن ثبت شود. در این سررسید نیز معامله گران هر گرم زعفران رشته ای را در بالاترین سطح به قیمت ۹۰ هزار و ۹۰۰ ریال و در پایین ترین سطح به قیمت ۸۲ هزار و ۱۰۰ ریال معامله کردند.

معامله گران در سررسید بهمن ماه قرارداد آتی زعفران نگین نیز تعداد ۳۳۳ هزار و ۱۹۲ قرارداد را منعقد کردند و ارزش ریالی ۴۳۴۰ میلیارد ریال را رقم زدند. قیمت هر گرم زعفران نگین تحویل بهمن ماه به رقم ۱۴۰ هزار و ۷۰۰ ریال در بالاترین سطح و به قیمت ۱۲۴ هزار ریال در پایین ترین سطح رسید.

برای سررسید دی ماه این قرارداد معاملاتی نیز تعداد ۲۷۶ هزار و ۲۹۴ قرارداد به ارزش ۳۴۴۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال منعقد شد. هر قرارداد آتی زعفران نگین تحویل دی ماه ۹۷ در بالاترین سطح به رقم ۱۳۳ هزار و ۴۰۰ ریال و در پایین ترین سطح به رقم ۱۱۸ هزار ریال در هر گرم منعقد شد.

*خبرنگار: سودابه کیوان فر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها