قیمت پلی اتیلن های سنگین بادی و تزریقی در تاریخ ۲۱ آگوست با افت در بازارهای جهانی روبه رو شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» در تاریخ یاد شده پلی اتیلن سنگین بادی با افت ۵۰ دلاری نسبت به هفته گذشته به رقم یک هزار و ۳۵۰ دلار در هر تن فوب خلیج فارس رسید.

همچنین در این تاریخ پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز ۴۰ دلار نسبت به هفته گذشته افت داشت و به مرز یک هزار و ۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر هند رسید.

در همین حال پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز در تاریخ یاد شده روندی نزولی داشتند، به طوری که پلی اتیلن سبک خطی ۳۰ دلار و پلی اتیلن سبک فیلم نیز ۴۰ دلارنسبت به هفته گذشته افت قیمت داشتند. قیمت این دو کالا یک هزارو ۳۵۰ دلار در هر تن فوب خلیج فارس و در تاریخ ۲۱ آگوست گزارش شده است.

از سوی دیگر پلی پروپیلن فیلم نیز در این تاریخ با افت نسبت به هفته گذشته روبه رو شد و به رقم یک هزار و ۲۲۰ دلار در هر تن فوب خلیج فارس رسید که نسبت به هفته قبل ۴۰ دلار کاهش را نشان می دهد. پایین ترین قیمت اعلام شده برای این کالا در تاریخ ۲۱ آگوست یک هزار و ۲۰۰ دلار درهر تن فوب خلیج فارس گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری نیز روندی نزولی داشت و با قیمت ۹۰۰ دلار در هر تن فوب خلیج فارس گزارش شده است. پایین ترین قیمت این کالا ۸۹۰ دلار در هر تن فوب خلیج فارس اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها