سکه.jpg

معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۱۸ هزار و ۵۱۰ قرارداد و ارزش دو هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال رسید که نسبت یکشنبه گذشته رشد ۲۵۰ درصدی داشته است چرا که حجم معاملات طی این روز به ۵ هزار و ۲۷۵ قرار داد رسیده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در سومین روز هفته، بهای سکه در بازار نقدی و آتی در بورس کالای ایران همسو با افت اونس و دلار در مسیر نزولی قرار گرفت.

به این ترتیب روز گذشته سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، کاهش ۱/۴۴ درصدی را تجربه کرد. از سویی قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان افت ۱/۳۱ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۹۵ هزار تومان به فروش رسید و با کاهش ۱/۲۶درصدی همراه شد. همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۳۴۶ هزار تومان معامله و افت ۰/۰۸درصدی را تجربه کرد و در پایان نیز سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۸۵درصدی را به ثبت رساند.

نگاهی به بازار نقدی

همسو با افت قیمت دلار، سکه تمام‌بهار آزادی نیز در مسیر کاهشی قرار گرفت. در بیست و پنجمین روز بهمن‌ماه، سکه تمام‌بهار آزادی ۱۲ هزار تومان (نزدیک به یک درصد) کاهش را تجربه کرد و روی قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان آرام گرفت. با این افت، این فلز ارزشمند به کمترین قیمت از ۱۴ بهمن‌ماه رسید.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۳۹ و ۳۴۱ هزار تومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها