بورس کالا

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۴ اسفند ۳۸۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۸.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۴ اسفند را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله ۷ هزار و ۵۵۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۶۵ هزار و ۶۰ تن شمش بلوم، تختال، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش یک هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان، دوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۱۶۵ هزار و ۵۲۵ تن ورق کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان، سوم شد.

ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با ثبت معامله ۴۴ هزار و ۵۸۶ تن میلگرد، تیرآهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و ۵۱ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

سنگ آهن گهرزمین (#کگهر) با فروش ۲۰۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش ۹۷۹ میلیارد تومان پنجم شد.

نفت پاسارگاد آبادان با ثبت معامله ۷۰ هزار تن قیر به ارزش ۹۲۴ میلیارد تومان، ششم شد.

جهان فولاد سیرجان (#فجهان) با فروش ۳۶ هزار و ۵۲۰ تن میلگرد، شمش بلوم و آرگون به ارزش ۷۹۷ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) (#شتران) نیز با ثبت معامله ۴۴ هزار و ۵۰۰ لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش ۷۳۰ میلیارد تومان هشتم شد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) ۶۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم به ارزش ۷۲۴ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش ۵۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین و ثبت ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان دهم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها