بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۴ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۲۷ تن انواع کالا و محصول به همراه ۳۳۷ دستگاه خودرو به ارزش ۱۴۵ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد که نسبت به آذر ماه به ترتیب رشد ۱.۲ درصدی و ۱۴.۶ درصدی در حجم و ارزش را تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی در بهمن ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۱۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۸۸۶ تن انواع کالا و ۳۳۷ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۹۵.۴ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۵ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۹۸۱ تن سیمان، ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار تن سنگ آهن، ۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۴۱ تن فولاد، ۷۱۲ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹۶ هزار و ۸۵۰ تن روی، ۴۲ هزار و ۹۵۹ تن مس، ۴۰ هزار و ۸۰۰ تن آلومینیوم، ۳۵ هزار تن چدن، یک هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۳۷ دستگاه کامیون کشنده فاو، کامیونت جک، کاپرا و کارا تک کابین در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در بهمن ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۷.۹ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۸۸۳ هزار و ۹۰۶ تن قیر، ۶۷۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۴۷۴ هزار و ۱۵۴ تن انواع مواد پلیمری، ۱۵۱ هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۵۲ هزار و ۸۶۶ تن مواد شیمیایی، ۴۹ هزار و ۲۵ تن گوگرد، ۲۴ هزار و ۹۹۸ تن روغن، ۳ هزار و ۶۴۰ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۷۰۵ تن گازها و خوراک ها و یک هزار و ۳۹۵ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

همچنین ۱۱۶ هزار و ۲۱۵ تن انواع محصول به ارزش یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها