بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۳۹۵ تن انواع محصول به ارزش ۲۹.۹ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به این ترتیب سنگ‌آهن، سیمان، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی، وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۲۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۹.۸ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۹۲ تن سیمان، ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۴۱۴ هزار و ۸۵۷ تن فولاد، ۱۱۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۵ هزار تن چدن، ۱۱ هزار و ۵۸۹ تن مس، ۹ هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۸۶۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۶۶ هزار و ۱۶۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۷ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی۱۶۲ هزار و ۳۲۵ تن قیر، ۱۱۵ هزار و ۶۷ تن مواد پلیمری، ۱۰۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۳ هزار و ۸۷ تن مواد شیمیایی، ۲۰ هزار تن گوگرد، ۱۸ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۸۶۵ تن روغن و ۳۵۰تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۸ هزار و ۹۰۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۲۵ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها