تالار

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۲۹ دی ۴۰۷ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۸۹۷ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۱.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۲.۹ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۲۹ دی را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله ۱۰۵ هزار و ۶۰ تن شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش ۸ هزار و ۴۱۸ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش ۲ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با فروش ۶۱ هزار و ۱۳۰ تن ورق گرم خودرو، تختال و ورق گالوانیزه به ارزش یک هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله ۱۱۶ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش ۹۰ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله ۷۰ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش ۹۹۵ میلیارد تومان، ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش ۲۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۹۴۰ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

سنگ آهن گهر زمین (#کگهر) نیز با ثبت معامله ۲۰۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش ۸۸۲ میلیارد تومان هشتم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) ۱۹۳ هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش ۸۳۱ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با فروش ۳۲ هزار و ۲۸۱ تن شمش بلوم، تیرآهن و میلگرد و ثبت ارزش ۶۹۴ میلیارد تومان دهم شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها