زعفران

در دادوستدهای امروز بازار مالی، یک میلیون و ۴۸۵ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد. در این روز ۹ هزار قرارداد آتی و ۲ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، یک میلیون و ۴۸۵ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش ۲ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران (نگین) بود.

در این روز ۴ هزار و ۶۸۳ دفعه معامله صورت گرفت.

اولویت نخست سرمایه‌گذاران در بازار گواهی سپرده

در دادوستدهای مربوط به بازار صندوق‌های کالایی نیز ۲۶۹.۵ میلیون واحد صندوق به ارزش ۱۱ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز ۶۱ هزار و ۹۹۸ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه طلا آسمان آلتون (آلتون) به میزان ۴۷.۶ میلیون واحد صندوق کالایی بود.

بازار مشتقه: ۹ هزار قرارداد آتی منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای آتی، ۹ هزار قرارداد آتی به ارزش یک هزار و ۷۲ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز ۲ هزار و ۷۹۴ دفعه معامله صورت گرفت. در این روز ۴۵ هزار و ۹۶۳ موقعیت تعهدی به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات در بازار قراردادهای آتی نیز برای گروه زعفران (نگین) بود.

اولویت نخست سرمایه‌گذاران در بازار گواهی سپرده

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله نیز ۲ هزار و ۵۱۰ قرارداد اختیار معامله به ارزش یک میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال منعقد شد. در این روز ۳۴ هزار و ۶۵۶ موقعیت تعهدی به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات برای گروه شمش طلا بود.

اولویت نخست سرمایه‌گذاران در بازار گواهی سپرده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها