گواهی سپرده

بررسی معاملات هفتگی بازار مالی بورس کالای ایران نشان می دهد ۱۰ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۷۲۳ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان و یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون واحد صندوق سرمایه گذاری به ارزش ۲.۶ همت در هفته سوم دی دادوستد شد. معاملات گواهی سپرده رشد ۱۱.۲ درصدی در حجم و ۶۰ درصدی در ارزش نسبت به هفته قبل تر داشت و رشد معاملات صندوق های کالایی نیز هم در حجم و هم ارزش چشمگیر بود.

به گزارش کالاخبر ، ۱۰ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۷۲۳ گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از یک هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در بازار مالی در هفته سوم دی دادوستد شد. بیشترین سهم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی به لحاظ حجم متعلق به زعفران با ۳ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۳۵۹ گواهی به ارزش ۲۳۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان بود.

بعد از زعفران بیشترین سهم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی به لحاظ حجم متعلق به سیمان با ۲ میلیون و ۶۱۴ هزار قرارداد به ارزش ۲.۸ میلیارد تومان بود.

شمش طلا نیز شاهد دادوستد ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۴۲۵ گواهی به ارزش ۸۸۱ میلیارد تومان بود.

سکه طلا هم با معامله ۹۴۷ هزار و ۴۰۰ گواهی به ارزش ۲۹۳ میلیارد تومان روبه رو بود و سهم معاملات شیشه هم ۲۱۵ هزار و ۳۲ گواهی ارزش ۲۶.۳ میلیون تومان را به ثبت رساند.

حجم معاملات برنج ۴ هزار و ۲۰۸ گواهی به ارزش ۲۷۲ میلیون تومان و حجم معاملات پسته بادامی یک هزار و ۲۹۹ گواهی به ارزش ۴۶۷ میلیون تومان بود.

۱۰ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا منعقد شد

در دادوستدهای هفته گذشته بازار صندوق‌های کالایی، یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۴۸۷ واحد صندوق به ارزش ۲ هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان دست به دست شد.

۱۰ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا منعقد شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها