صندوق کشاورزی

در دادوستدهای امروز بازار مالی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد. حجم معاملات بازار صندوق‌های کالایی با افزایش ۵۴ درصدی از مرز ۵۰۰ میلیون واحد صندوق کالایی عبور کرد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۱.۸ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۳ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران (نگین) بود.

در این روز ۵ هزار و ۳۵۲ دفعه معامله صورت گرفت.

معاملات صندوق‌ها از ۵۰۰ میلیون واحد صندوق عبور کرد

در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی، ۵۲۴ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش ۱۱.۱ هزار میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز ۴۹ هزار و ۴۰۸ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین در این روز بیشترین حجم معاملات برای صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) به میزان ۹۰ میلیون واحد صندوق کالایی بود.

نکته مهم معاملات امروز بازار صندوق‌های کالایی افزایش ۵۴ درصدی حجم معاملات و افزایش ۸۴ درصدی ارزش معاملات نسبت به دادستدهای روز گذشته بود.

بازار مشتقه: ۷.۲ هزار قرارداد آتی منعقد شد

در این روز در دادوستدهای بازار قراردادهای آتی، ۷.۲ هزار قرارداد آتی به ارزش ۸۴۶.۸ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز ۲ هزار و ۲۵۷ دفعه معامله صورت گرفت. تعداد موقعیت‌های باز ۴۳ هزار و ۸۷۸ موقعیت تعهدی بود.

بیشترین حجم معاملات بازار قراردادهای آتی برای گروه زعفران نگین بود.

معاملات صندوق‌ها از ۵۰۰ میلیون واحد صندوق عبور کرد

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله نیز ۶.۸ هزار قرارداد اختیار معامله به ارزش ۵.۵ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز ۳۴ هزار و ۵۱۹ موقعیت تعهدی به ثبت رسید.

معاملات صندوق‌ها از ۵۰۰ میلیون واحد صندوق عبور کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها