اختیار معامله

در دادوستدهای امروز بازار مالی، یک میلیون گواهی سپرده سیمان دست به دست شد. همچنین در بازار مشتقه ۲ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۲.۸ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۳ هزار و ۵۲۲ میلیاد ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز برای گروه سیمان بود. در این روز ۳ هزار و ۱۴۴ دفعه معامله صورت گرفت.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی نیز ۳۴۰.۱ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش ۶ هزار و ۶۷ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز ۳۱ هزار و ۷۲۴ دفعه معامله صورت گرفت. بیشترین حجم معاملات مربوط به صندوق‌های کالایی مربوط به صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر) است.

بازار مشتقه: گروه زعفران در صدر نشست

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای آتی، ۵.۶ هزار قرارداد آتی به ارزش ۶۰۸.۹ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز ۲ هزار و ۵ دفعه معامله صورت گرفت. تعداد موقعیت‌های باز ۴۲ هزار و ۵۱ موقعیت تعهدی بود.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله نیز ۲ هزار و ۶۱۷ قرارداد اختیار معامله به ارزش ۴.۹ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز ۳۲ هزار و ۴۷۳ موقعیت تعهدی بود.

نکته مهم دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله این است که معاملات امروز نسبت به روز قبل با افزایش ۲ هزار و ۴۱۶ درصدی روبه‌رو شد.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها