سیمان

در دادوستدهای روز دوشنبه (۴ دی) بازار مالی، ۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست و بازار مشتقه، ۳ هزار قرارداد آتی منعقد شد. در این روز سرمایه‌گذاران بیشترین حجم معامله را روی گروه سیمان انجام دادند.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای روز دوشنبه (4 دی) بازار گواهی سپرده کالایی، ۲.۴ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومان دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه سیمان بود.

در این روز، بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۳۳۲ دفعه معامله صورت گرفت.

چگونه بازار گواهی سپرده کالایی رونق گرفت

در دادوستدهای بازار صندوق‌های کالایی نیز در روز دوشنبه 4 دی، ۲۹.۲ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش ۷۷۸.۷ میلیارد تومان دست به دست شد. در این روز ۹ هزار و ۴۱۰ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستدهای دوشنبه 4 دی، بازار صندوق‌های کالایی، بیشترین حجم معامله برای صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) به میزان ۶.۳ میلیون واحد و بیشترین ارزش معامله نیز برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۱۹۵.۹ میلیارد ریال بود.

بازار مشتقه: زعفران در صدر جدول نشست

در دادوستدهای این روز، بازار قراردادهای آتی، ۳.۸ هزار قرارداد آتی به ارزش ۳۴۷.۵ میلیارد تومان منعقد شد. در این روز یک هزار و ۲۹۳ دفعه معامله صورت گرفت. تعداد موقعیت‌های باز نیز ۳۸ هزار و ۲۶ موقعیت تعهدی بود.

چگونه بازار گواهی سپرده کالایی رونق گرفت

در دادوستدهای این روز، بازار اختیار معامله، ۵۰۱ قرارداد به ارزش ۱۱۹.۲ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز ۱۸ هزار و ۶۰۲ موقعیت تعهدی داشت.

چگونه بازار گواهی سپرده کالایی رونق گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها