زعفران

در دادوستدهای امروز بازار مالی، ۴۹۳ هزار گواهی سپرده کالایی و در بازار مشتقه، ۴ هزار قرارداد آتی منعقد شد. در این روز بیشترین حجم معاملات در بازار مالی و بازار مشتقه برای گروه زعفران نگین بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۴۹۳ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش ۸۴۱ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران نگین بود.

در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۱۷۷ دفعه معامله صورت گرفت.

انتخاب نخست سرمایه‌گذاران کالایی زعفران شد

در معاملات مربوط به بازار صندوق‌های کالایی نیز ۳۸ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۳۳ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۱ هزار و ۷۶۳ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات امروز بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به ارزش ۷ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۳۲۹ واحد صندوق کالایی بود.

در معاملات امروز قراردادهای آتی نیز ۴ هزار و ۶۸ قرارداد آتی به ارزش ۴۴۲ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال منعقد شد. در این روز یک هزار و ۵۸۲ دفعه معامله صورت گرفت. تعداد موقعیت‌های باز ۳۸ هزار و ۱۴۶ موقعیت تعهدی بود.

بیشترین حجم معاملات امروز در بازار قراردادهای آتی برای گروه زعفران نگین بود.

انتخاب نخست سرمایه‌گذاران کالایی زعفران شد

در بازار قراردادهای اختیار معامله نیز ۴۱۲ قرارداد به ارزش ۲۲۷ میلیون ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز ۱۸ هزار و ۱۴۲ موقعیت تعهدی بود.

انتخاب نخست سرمایه‌گذاران کالایی زعفران شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها