شمش طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۶۰۵ هزار گواهی سپرده کالایی و ۴۸ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. نکته مهم معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی، افزایش ۱۴۵ درصدی معاملات شمش طلا نسبت به روز گذشته بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۶۰۵ هزار و ۹۰ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان و ۵۹۶ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم و ارزش معاملات برای گروه شمش طلاست. حجم معاملات امروز شمش طلا در این روز به روز گذشته (سه شنبه ۲۸ آذر) با افزایش ۱۴۵ درصدی روبه رو شد.

در این روز یک هزار و ۳۹۰ دفعه معامله انجام شد. در معاملات امروز (به جز معاملات شمش طلا)، در سمت حقیقی‌ها، ۲۲۳ خریدار و ۲۲۳ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۶ خریدار و یک فروشنده در بازار حضور داشتند.

افزایش ۱۴۵ درصدی معاملات گواهی سپرده شمش طلا

در دادوستدهای امروز مربوط به صندوق‌های کالایی، ۴۸ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۲۰۷ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۹ هزار و ۳۰۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات امروز در سمت حقیقی‌ها، ۳ هزار و ۷۵۶ خریدار و یک هزار و ۸۰۰ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۹ خریدار و ۲۱ فروشنده در بازار حاضرند.

بیشترین حجم معاملات صندوق‌ها برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) با ۱۲.۷ میلیون واحد صندوق کالایی و بیشترین ارزش معاملات صندوق‌ها برای صندوق س. پشتوانه طلای لوتوس (طلا) با ۴۷۴ میلیارد ریال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها