گواهی سپرده سیمان

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی و ۷۴ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۲ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۹۴۰ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان و بیشترین ارزش معاملات نیز برای گروه تمام سکه (طرح جدید) بود.

در معاملات امروز یک هزار و ۵۱۲ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستدهای امروز (به جز معاملات شمش طلا)، در سمت حقیقی‌ها، ۴۸۵ خریدار و ۲۲۲ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۵۱ خریدار و ۶۰ فروشنده در بازار حضور داشتند.

سیمان در سبد سرمایه‌گذاران گواهی سپرده

در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی، ۷۴ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۷۷ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال دست به دست شد. در معاملات امروز ۱۲ هزار و ۷۹۹ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات امروز صندوق‌ها، در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۸۲۹ خریدار و ۲ هزار و ۷۹ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۲ خریدار و ۲۳ فروشنده در بازار حضور داشتند.

بیشترین حجم معاملات امروز برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۱۵ میلیون واحد صندوق کالایی و بیشترین ارزش معاملات نیز برای صندوق س. پشتوانه طلای لوتوس (طلا) به ارزش ۶۶۳ میلیارد ریال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها