قرارداد آتی

در دادوستدهای هفتگی بازار مشتقه بورس کالا (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲)، ۳۰ هزار قرارداد آتی و یک هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد. بیشترین حجم معاملات در بازار آتی برای گروه زعفران و بازار اختیار معامله برای گروه شمش طلا بود.

به گزارش کالاخبر، در دادوستدهای هفتگی بازار قراردادهای آتی (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲)، ۳۰ هزار و ۶۹۶ قرارداد به ارزش ۲ هزار و ۸۱۲ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال منعقد شد.

بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران به میزان ۲۳ هزار و ۳۹۲ قرارداد به ارزش یک هزار و ۸۹۵ میلیارد و۶۷۳ میلیون ریال بود. در معاملات هفتگی قراردادهای آتی روی ۵ دارایی زعفران، شمش طلا، صندوق طلا (لوتوس و کهربا)، نقره و پسته بود.

استراتژی خرید آتی‌بازان در هفته گذشته

در دادوستدهای هفتگی بازار قراردادهای اختیار معامله (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲)، یک هزار و ۲۰ قرارداد به ارزش ۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال منعقد شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای خرید شمش طلا سررسید اسفند ۱۴۰۲ بود.

معاملات هفتگی اختیار معامله، روی سه دارایی شمش طلا، صندوق (چند کالایی، طلا) و زعفران منعقد شد. دادوستدهای اختیار معامله سکه طلا بدون هیچ انعقاد قراردادی در هفته گذشته به کار خود پایان داد.

استراتژی خرید آتی‌بازان در هفته گذشته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها