گواهی سپرده شمش طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا ۳۰۷ هزار گواهی سپرده کالایی و ۴۰ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی بیشترین حجم معاملات برای گروه شمش طلا بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۳۰۷ هزار و ۴۰۴ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۸۱۸ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال دست به دست شد. بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز برای گروه شمش طلا به میزان ۱۳۳ هزار و ۸۳۳ گواهی سپرده بود. در بازار گواهی سپرده شمش طلا امروز بازار با فشار بیش‌تری از سمت فروش نیز مواجه بود.

در این روز معامله گران روی ۵ نوع دارایی شمش طلا، تمام سکه (طرح جدید)، زعفران (نگین)، برنج (طارم مازندران) و پسته (بادامی مه‌ولات) شاهد دادوستد بودند. در این روز یک هزار و ۸۲ دفعه معامله در بازار گواهی سپرده کالایی صورت گرفت.

در دادوستدهای امروز (به جز معاملات شمش طلا)، در سمت حقیقی‌ها، ۳۵۰ خریدار و ۲۳۳ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۷ خریدار و ۷ فروشنده در بازار حضور داشتند.

سرمایه‌گذاران گواهی سپرده شمش طلا به صف شدند

در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی نیز ۴۰ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۲۵۰ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۱ هزار و ۴۲۳ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستدهای امروز صندوق‌های کالایی در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۸۷۵ خریدار و یک هزار و ۹۳۹ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۳ خریدار و ۱۸ فروشنده در بازار حضور داشتند.

بیشترین حجم معامله امروز صندوق‌ها برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا به حجم ۹ میلیون واحد صندوق و ارزش ۲۳۴ میلیارد ریال و بیشترین ارزش معامله نیز برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به حجم ۵ میلیون واحد صندوق و ارزش ۴۰۲ میلیارد ریال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها