گواهی سپرده+انبار

در دادوستدهای هفتگی بازار مالی بورس کالا (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲)، ۵ میلیون گواهی سپرده کالایی و ۱۵۹ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات در بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات هفتگی بازار گواهی سپرده کالایی (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲)، ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۲۹۶ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۴ هزار و ۵۲۶ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان به میزان ۳ هزار و ۴۹۶ هزار گواهی سپرده بود. بیشترین ارزش معاملات در این بازار نیز برای گروه شمش طلا بود. این در حالی بود که بیش‌ترین تعداد معامله نیز برای گروه تمام سکه طرح جدید بود.

۳.۴ میلیون گواهی سپرده سیمان دست به دست شد

در دادوستدهای هفتگی مربوط به بازار صندوق‌های کالایی (۱۷ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲) نیز ۱۵۹ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۳۹۲ واحد صندوق کالایی به ارزش ۵ هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال دست به دست شد.

بررسی هفتگی معاملات مربوط به صندوق‌ها نشان می‌دهد که ۴۶ هزار و ۸۲۷ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم و ارزش معاملات و تعداد معامله در بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۳۷ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و به تعداد ۱۴ هزار و ۳۷۹ دفعه معامله بود.

۳.۴ میلیون گواهی سپرده سیمان دست به دست شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها