سیمان

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۳ میلیون گواهی سپرده کالایی و ۴۶ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. امروز سیمانی‌ها در بازار گواهی سپرده کالایی گوی سبقت را ربودند و بیش از ۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۳ میلیون و ۷۲ هزار و ۶۲۵ گواهی سپرده به ارزش یک هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز برای گروه سیمان به میزان ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار گواهی سپرده بود.

در این روز به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا، یک هزار و ۱۴۲ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین در این روز به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا، در سمت حقیقی‌ها، ۴۵۶ خریدار و ۱۸۷ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۷۷ خریدار و ۶۱ فروشنده در بازار حاضر بودند.

۳ میلیون گواهی سپرده دست به دست شد/ سیمانی‌ها از همه سبقت گرفتند

فرآیند خرید و فروش گواهی سپرده کالایی

خرید و فروش گواهی سپرده کالایی چگونه انجام می‌شود؟ فرآیند بازار گواهی سپرده کالایی از نگاه خریدار و فروشنده را به شکل زیر می‌توان نمایش داد:

۳ میلیون گواهی سپرده دست به دست شد/ سیمانی‌ها از همه سبقت گرفتند

جزییات معاملات در بازار صندوق‌های کالایی

در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۴۶ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۴۶۵ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌ها برای صندوق س. گروه زعفران سحر خیز (سحرخیز ۲) بود. در این روز صندوق طلای عیار مفید (عیار) و صندوق س. پشتوانه سکه طلای کهربا (کهربا) در رتبه‌های بعدی با بیشترین حجم معاملات جای گرفتند.

در معاملات صندوق‌ها، ۹ هزار و ۵۲۰ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۲ هزار و ۸۲۰ خریدار و یک هزار و ۴۴۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۲۵ خریدار و ۱۶ فروشنده در بازار حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها