صندوق طلا

در معاملات هفتگی بازار مالی بورس کالا، ۶ میلیون و ۷۱۶ هزار گواهی سپرده کالایی و ۴۲۳ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. حجم معاملات صندوق‌های کالایی در هفته سپری شده با افزایش ۱۷۱ درصدی نسبت به هفته گذشته روبه‌رو بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای هفتگی بازار گواهی سپرده کالایی، ۶ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۷۱۷ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۶ هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال (۶۲۳.۵ میلیارد تومان) در هفته سپری شده (۲۷ تا ۲ آذر ۱۴۰۲) دست به دست شد.

در این هفته ۵ هزار و ۷۳۴ معامله در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز گواهی سپرده شمش طلا) دفعه معامله شد.

بیشترین حجم معاملات هفتگی گواهی سپرده کالایی برای سیمان به میزان ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار گواهی سپرده بود.

افزایش ۱۷۱ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی

در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۴۲۳ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۷۰ واحد صندوق کالایی به ارزش ۸ هزار و ۳۸ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال در هفته سپری شده (۲۷ آبان تا یکم آذر ۱۴۰۲) دست به دست شد.

در هفته سپری شده در بخش صندوق‌های کالایی ۵۵ هزار و ۷۵۷ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات صندوق‌های کالایی برای نماد تابش (صندوق س. پشتوانه طلا تابان تمدن) به میزان ۲۱۸ میلیون واحد صندوق بود که نسبت به سایر صندوق‌ها با فاصله بسیار معناداری در جایگاه نخست قرار گرفت. این حجم از معاملات، میزان حجم معاملات صندوق‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده بود.

بدین ترتیب حجم معاملات صندوق‌های کالایی با افزایش ۱۷۱ درصدی و ارزش معاملات صندوق‌های کالایی با افزایش ۳۲ درصدی در هفته سپری شده (منتهی به ۲آذر) نسبت به هفته گذشته (منتهی به ۲۵ آبان) روبه‌رو شد.

افزایش ۱۷۱ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها