زعفران

در بازار مالی بورس کالا ۹۴۲ هزار گواهی سپرده کالایی و ۴۰ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز بازار گواهی سپرده، ۹۴۲ هزار و ۲۲۴ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۲۰۹ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال دست به دست شد. در این بازار یک هزار و ۶۸۷ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران نگین به میزان ۶۶۳ هزار گواهی سپرده کالایی بود.

در این روز در سمت حقیقی‌ها، ۳۷۱ خریدار و ۲۲۲ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۴ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حضور داشت.

در تازه ترین رویدادها هم امروز، جواد فلاح؛ مدیر بازارهای مالی شرکت بورس کالای ایران اعلام کرد: با تصویب کمیته پذیرش انبار شرکت بورس کالای ایران به زودی معاملات گواهی سپرده کالایی زعفران تولید سال جاری راه اندازی می شود.

سهم ۷۰ درصدی زعفران در حجم معاملات گواهی سپرده کالایی

در بازار صندوق‌های کالایی ۴۰ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۹۴۰ واحد صندوق به ارزش یک هزار و ۹۰ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال دست به دست شد. در این بازار ۸ هزار و ۹۳۰ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر) به میزان ۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۸۵۱ واحد صندوق کالایی است. همچنین دو صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال ۲) و صندوق طلای عیار مفید (عیار ۲) در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات قرار گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۳ هزار و ۹۳۷ خریدار و یک هزار و ۹۳۹ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۲ خریدار و ۲۰ فروشنده در بازار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها