زعفران

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۶۵۷ هزار گواهی سپرده دست به دست شد که گروه زعفران با بیشترین حجم معاملات روبه‌رو بود. دادوستد صندوق‌های کالایی نیز امروز با حجم بالای ۲۴۱ میلیون واحد صندوق روبه رو شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۶۵۷ هزار و ۷۰۰ گواهی سپرده به ارزش ۸۶۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال (معادل ۸۶ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات امروز برای گواهی سپرده زعفران به میزان ۴۵۰ هزار گواهی سپرده بود. بدین ترتیب نزدیک ۶۸.۴ درصد از حجم معاملات امروز به گروه زعفران اختصاص داشت.

همچنین امروز در بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۳۵۷ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی در سمت حقیقی‌ها، ۴۳۰ خریدار و ۲۷۸ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۳ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حضور داشت.

زعفران، در صدر معاملات گواهی سپرده کالایی

در دادوستدهای مربوط به صندوق‌های کالایی نیز ۲۴۱ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۹۶۲ واحد صندوق به ارزش ۲ هزار و ۶۷۹ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال (معادل ۲۶۷.۹ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات امروز برای صندوق س. پشتوانه طلا تابان تمدن (تابش) به میزان ۱۰۳ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۶۹۳ واحد صندوق بود. همچنین صندوق س. پشتوانه طلا تابان تمدن (تابش ۲) با معامله ۱۰۲.۷ میلیون واحد صندوق نیز روبه رو بود.

در این روز ۱۲ هزار و ۸۷۸ دفعه معامله صورت گرفت. در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۵۴۲ خریدار و یک هزار و ۷۲۸ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۷ خریدار و ۱۷ فروشنده در بازار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها