تالار معاملات بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه میزبان عرضه ۹۴ هزار و ۵۰۷ تن انواع مواد پلیمری، قیر، لوب کات، بنزن و وکیوم باتوم است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز ۴۶ هزار و ۴۰۷ تن مواد پلیمری، ۱۰۰ تن بنزن، ۳۲ هزار تن قیر، ۳ هزار تن لوب کات و ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم در این تالار عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر، گوگرد، لوب کات و وکیوم باتوم است.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۵۲۰ تن سبد میلگرد، ۶۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، یک هزار و ۷۰۰ تن کک متالورژی و ۵ کیلوگرم شمش طلا ست.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه ۶۱ هزار تن گندم خوراکی، ۲ هزار تن گندم دوروم، ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و ۱۰۰ تن روغن خام سویا است.

علاوه براین ۱۵۸ هزار و ۴۰ عدد تخم مرغ نطفه دار به قیمت هر عدد ۹ هزار ریال نیزدر این تالار عرضه می شود.

بر اساس این گزارش ۳ هزار و ۷۱ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و حدود ۹ هزار تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۶۶ هزار قطعه جوجه یک روزه، یک هزارتن کنسانتره فسفات، یک هزار و ۳۷۷ تن ضایعات فلزی و ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها