محمدرضا پور ابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌سازی مناسبی برای مولدسازی دارایی‌های دولت در کشور ایجاد شده که با نگاه ویژه دولت و مجلس در حال پیشروی است گفت: بورس کالا به دلیل رویکرد کاملا شفاف، علمی و تخصصی، بستر بسیار مناسبی برای مولدسازی دارایی‌های دولت است.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایرنا، محمد رضا پورابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت بورس کالا برای مولدسازی دارایی‌های دولت بسیار قابل توجه است، اظهار کرد: به طور کلی ظرفیت‌سازی مناسبی برای مولدسازی دارایی‌های دولت در کشور ایجاد شده که با نگاه ویژه دولت و مجلس در حال پیشروی است.

وی با اشاره به اینکه مجلس از حوزه مهندسی‌سازی باید بتواند اتفاقات مثبتی را در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۳ برای اقتصاد کشور رقم بزند، افزود: برنامه‌های قابل توجهی در برنامه ۵ ساله هفتم توسعه و همچنین بودجه ۱۴۰۳ به منظور حمایت از بازار سرمایه در نظر گرفته شده است که با نهایی شدن تمامی الحاقیه‌های مربوط به برنامه هفتم، فهرست مطالب برای فعلان اقتصادی و بازار اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی از سوی دولت و مجلس برای حمایت از بازار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ظرفیت مناسبی به منظور بهره‌مندی از بورس کالا در کشور ایجاد شده است.

پورابراهیمی در پایان با تاکید براینکه بورس کالا ابزار قدرتمندی برای مولدسازی به شمار می‌رود، گفت: بورس کالا به دلیل رویکرد کاملا شفاف، علمی و تخصصی، بستر بسیار مناسبی برای مولدسازی دارایی‌های دولت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها