گواهی سپرده

در دادوستدهای امروز بازار مالی، ۷۹۶ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد. در بخش صندوق‌های کالایی نیز امروز ۵۰ میلیون واحد صندوق کالایی دادوستد شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۷۹۶ هزار و ۷۲۷ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۹۹۱ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال (معادل ۹۹.۱ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات امروز برای گروه زعفران و تمام سکه بود.

در این روز یک هزار و ۷۶۰ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین در این روز بدون احتساب معاملات گواهی سپرده شمش طلا، در بخش حقیقی‌ها، ۵۲۴ خریدار و ۴۰۰ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۱۳ خریدار و ۱۳ فروشنده در بازار حضور داشتند.

۷۹۶ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در بخش صندوق‌های کالایی نیز امروز ۵۰ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۷۲۶ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال (معادل ۱۶۹.۸ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه سکه طلای کهربا (کهربا) به میزان ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۱۹ واحد صندوق کالایی بود. در رتبه‌های بعدی صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال) و صندوق طلای عیار مفید (عیار) جای گرفتند.

در معاملات صندوق‌های کالایی نیز ۱۴ هزار و ۳۸ دفعه معامله صورت گرفت

در بخش حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۱۰۱ خریدار و ۲ هزار و ۷۵۵ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۲۲ خریدار و ۱۶ فروشنده در بازار حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها