گواهی سپرده کالایی

در معاملات امروز بازار مالی ۸۲۲ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان دست به دست شد. در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۴۲.۸ میلیون واحد صندوق دست به دست شد.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز، ۸۲۲ هزار و ۵۵۸ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۵۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز یک هزار و ۷۹۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در این روز در معاملات گواهی سپرده کالایی (به غیر از گواهی سپرده شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۵۲۱ خریدار و ۳۴۸ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۱ خریدار و ۲۲ فروشنده در بازار حاضر بودند.

۸۲۲ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در صندوق‌های کالایی نیز ۴۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۲۵۴ واحد صندوق به ارزش یک هزار و ۸۰۷ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال دست به دست شد.

در این روز ۱۱ هزار و ۳۵۰ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۳ هزار و ۸۶۵ خریدار و ۲ هزار و ۱۶۸ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها ۳۲ خریدار و ۱۹ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به صندوق‌ها برای صندوق س.پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به حجم ۸ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۷۴ واحد صندوق به ارزش ۲۰.۶ میلیارد تومان بود. همچنین دو صندوق س.پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) و صندوق طلای عیار مفید (عیار) در رتبه‌های بعدی با بیشترین حجم معاملات بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها