گواهی سپرده

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۲.۳ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۱۸۹ میلیارد تومان دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز گواهی سپرده کالایی برای سیمان به ثبت رسید.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۲ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۲۸ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۸۹۴ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال (معادل ۱۸۹.۴ میلیارد تومان) دست به دست شد. در این روز ۲ هزار و ۳۸۹ دفعه معامله صورت گرفت. در بخش گواهی سپرده کالایی (به غیر از معاملات گواهی سپرده شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۶۰۳ خریدار و ۳۷۷ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۳ خریدار و ۳۸ فروشنده در بازار حاضر بود.

۲.۳ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۳۳ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۲۵ واحد صندوق به ارزش یک هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال (معادل ۱۶۱.۴ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این روز ۱۵ هزار و ۵۰۰ دفعه معامله صورت گرفت.

در بازار صندوق‌های کالایی در سمت حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۷۱۵ خریدار و ۲ هزار و ۷۳۷ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۰ خریدار و ۱۸ فروشنده در بازار حاضر بود.

بیشترین حجم معاملات در صندوق‌های کالایی برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۲۲۰ واحد صندوق به ارزش ۵۵۷ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال (معادل ۵۵.۷ میلیارد تومان) به ثبت رسید. همچنین دو صندوق س.پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) و صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) در رتبه‌های بعدی برترین صندوق‌های کالایی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها