گواهی سپرده

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۳.۵ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات برای گواهی سپرده سیمان به ثبت رسید.

به گزارش کالاخبر ، امروز در بازار گواهی سپرده کالایی ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۷۰۷ گواهی سپرده به ارزش یک هزار و ۴۲۴ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال (معادل ۱۴۲.۴ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای سیمان و بیشترین ارزش معاملات گواهی سپرده کالایی نیز برای شیشه فلوت بود.

در معاملات امروز گواهی سپرده کالایی (به علاوه معاملات گواهی سپرده شمش طلا) ۲ هزار و ۵۱۱ دفعه معامله صورت گرفت. در بخش گواهی سپرده کالایی (به غیر از گواهی سپرده شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۵۹۶ خریدار و ۳۸۲ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۵ خریدار و ۱۸ فروشنده در بازار حاضر بودند.

۳.۵ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در دادوستدهای مربوط به صندوق‌های کالایی نیز امروز ۲۶ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۶۳۳ قرارداد به ارزش یک هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال (معادل ۱۱۳ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌ها، برای صندوق س.پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۳۵ قرارداد به ارزش ۱۰۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال (۱۰.۵ میلیارد تومان) بود. از لحاظ حجم، دو صندوق س.پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) و صندوق س.طلای سرخ نوویرا (نهال) در رتبه‌های بعدی جای گرفتند.

در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۵۸۸ خریدار و ۲ هزار و ۳۱ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۰ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حاضر بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها