شمش طلا

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۱۳۲.۷ هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش ۴۴.۲ میلیارد تومان دست به دست شد. ارزش کل معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی به ۱۲۰.۸ میلیارد تومان رسید.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز گواهی سپرده شمش طلا ۱۳۲ هزار و ۷۴۴ گواهی سپرده به ارزش ۴۴۲ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۱۰۸ هزار ریال (معادل ۴۴.۲ میلیارد تومان) دست به دست شد. در این روز ۳۹۳ دفعه معامله صورت گرفت.

در سایر بخش‌های گواهی سپرده کالایی (گروه تمام سکه، زعفران، برنج و پسته فندقی) نیز ۶۱۳ هزار و ۴۱۰ گواهی سپرده به ارزش ۷۶۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال (معادل ۷۶.۶ میلیارد تومان) دست به دست شد. در این روز یک هزار و ۶۵۷ دفعه معامله در این بخش صورت گرفت. در بخش حقیقی‌ها، ۵۴۸ خریدار و ۴۶۰ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۷ خریدار و ۱۴ فروشنده در بازار حاضر بودند.

معامله ۱۳۲.۷ هزار گواهی سپرده شمش طلا

در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۹۰ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۴۰ واحد صندوق به ارزش ۲ هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال (معادل ۲۸۱ میلیارد تومان) دست به دست شد. در این بخش نیز ۱۸ هزار و ۱۶۳ دفعه معامله صورت گرفت. در بخش حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۴۶۳ خریدار و ۲ هزار و ۸۹۳ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۲۰ خریدار و ۲۱ فروشنده در بازار حاضر بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها